Subject: FW: Kangru tee 5 võrgu ümberehitusest (11 Tallinna ringtee kinnistul)
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 8 Jan 2025 08:49:51 +0200

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Tamme Hardi <[email-masked]>
Sent: Tuesday, January 7, 2025 2:36 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: Kangru tee 5 võrgu ümberehitusest (11 Tallinna ringtee kinnistul)

Tere Elliko

Saadan kooskõlastamiseks Kangru tee 5, Vaela küla, Kiili vald, Harju
maakond võrgu ümberehitamise projekti.

Transpordiametile kuuluvalt maalt soovime demonteerida ühe posti, selle
tõmmitsa ja õhuliini. Kaabel pandaks maasse Transpordiametile kuuluval
maal  2,5 meetri ulatuses.

Lugupidamisega

Hardi Tamme

Projektijuht

Põhja piirkond

Mobiil: +372 5174402

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Address: Mõigu 3 10112 Tallinn

Empower on nüüd Enersense.

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.